Teknisk support och service
Här hittar du information om den support vi erbjuder. Önskar du felanmäla eller returnera en produkt kan du använda vårt RMA-formulär som du hittar längst ner på sidan.
Här hittar du information om den support vi erbjuder. Önskar du felanmäla eller returnera en produkt kan du använda vårt RMA-formulär som du hittar längst ner på sidan.
Supportärenden
Har du frågor kring installation, funktionalitet eller konfigurering? Då kan du höra av dig till vår support. För att öppna ett supportärende, maila oss på support@secdatacom.se, eller ring +46 8 1244 10 50, så hjälper vi dig.
De flesta av de leverantörer vi representerar hanterar RMA själva. Via respektive leverantörs supportsidor kan du begära en RMA.
RMA-förfrågningar måste göras via tillverkarens support/RMA-tjänst.
Undantag är dock följande, som hanteras via SEC DATACOMs RMA-formulär:
Alla RMA-förfrågningar måste göras av återförsäljare. Ersättningsprodukt kan skickas direkt till slutkund.
Fyll i vårt RMA-formulär för att upprätta ett reklamationsärende. Vi återkopplar vanligtvis med åtgärd inom 3 arbetsdagar. Du kan läsa mer om de villkor som gäller för reklamation genom att gå via länken nedan.